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FoodService Europe & Middle East 4 vom 31.08.2016 Seite 42,43,44,45,46,47

Interview

Delivery, Health and Digital Innovation

Domino’s Pizza Enterprises Limited (DPE) is the largest pizza chain in Australia, as well as the leading international Domino’s franchisee in the world, with more than 2,000 stores in seven countries in the Asia-Pacific region and in Europe, with plans to double that figure in the existing markets in a few years. At the forefront of digital innovation and digital marketing, DPE is also investing heavily in new technology and has recently started trialling Dru, an electric delivery robotic unit. Andrew Rennie, DPE’s European CEO, tells Flavia Fresia what the future has in store.

[17688 Zeichen] € 5,75

FoodService Europe & Middle East 03 vom 25.06.2013 Seite A10

Consumer Research

Striking Variety Worldwide

Workplace canteens are often considered to be somewhat unsexy: far from innovative and anything but boldly growing. Exam ining the role of workplace canteens for consumers in various countries around the world, NPD Group's Bob O'Brien reveals striking differences in terms of relevance, preferences and appreciation from country to country. His market research also indicates ways to gain market share from sexier commercial foodservice competitors. www.npdgroup.com

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Canteen Users: Favorite Foods in 10 Countries around the Globe

Workplace Feeding: Share of Market* - by visits

Eater Check Index - Workplace Check as a % of QSR Check
€ 5,75

Food Service Europe & Middle East Nr. 04 vom 03.08.2012 Seite 046

Beer Gardens

Two Hundred Years and Still Hot!

In 2012, the Bavarian Biergarten celebrates its 200th anniversary. The shady garden restaurants seating (some of them) thousands of guests are part of the Bavarian way of life. However, enter the term in Google and you will realize: the concept has long crossed borders. It's a culinary and gastronomic export product. From America to Thailand, beer gardens attract guests of all ages and backgrounds, promising cool beer, hearty (German) fare and a place to hang out, have fun and relax. KW

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Munich's Top 10 Beer Gardens - by guest capacity -
€ 5,75

Food Service Europe & Middle East Nr.03 vom 09.06.2011 Special Food & Foodservice Industry Outlook 2

Consumer Research

Far from Homogenous

You can't help but stand in awe of the way the foodservice industry around the globe serves the needs and tastes of consumers. Through one lens it all looks the same: tables and chairs, kitchens, waiters, cheques, counters, display... so many common elements. Through another lens the differences within that basic structure are obvious. Pricing, foods, and service vary across and within countries to create great experiences for the tastes of local customers. Market research in 10 countries by Bob O'Brien. www.npdgroup.com

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Foodservice Industry: 10 Countries in Profile Total Restaurant/Away from Home Spend in 2010: US-$935 bn*

Japan Is Leading 2010: Annual Visits per Capita in Restaurants -

France in Front 2010: Average Eater Cheque in US-$
€ 5,75

TextilWirtschaft Labels to Watch vom 29.07.2010 Seite 027

Labels to Watch

LOVE FROM AUSTRALIA

Hier wird der typisch australische Lammfell-Boot zum Verlieben mit besonderen Details aufgewertet. Das Label wurde bereits 2003 in Australien gelauncht und soll eine Prise Glamour und Luxus in die Welt der Schafsfell-Stiefel bringen. Deshalb sind sie wah

[690 Zeichen] € 5,75

Lebensmittel Zeitung 15 vom 16.04.2010 Seite 017

Frischware

Brasilien hofft auf höhere Exporte

Sao Paulo. Der brasilianische Agrarminister Reinhold Stephanes geht davon aus, das die Rindfleischexporte des Landes sich dieses Jahr um 20 Prozent erhöhen werden. Demnach könnten die Ausfuhren durch die wieder anziehende Nachfrage seitens der EU positiv

[926 Zeichen] € 5,75

TextilWirtschaft 14 vom 08.04.2010 Seite 018

Business

Brettgeschichten

Elf Labels, 4500 Mitarbeiter, über eine Milliarde Euro Umsatz - das australische Unternehmen Billabong hat sich vom Boardshorts-Anbieter zum Milliarden-Konzern entwickelt.

Wenn an der Ostküste Australiens der Tag anbricht, wimmelt es im Wasser schon von Frühsportlern. Egal ob Regen oder Sonnenschein, wer ein echter Surfer ist, kennt weder Müdigkeit noch schlechtes Wetter: Männer und Frauen verschiedenster Altersgruppen nut

[10203 Zeichen] € 5,75

TextilWirtschaft 14 vom 08.04.2010 Seite 024

Business

Emutional

Unter neuer Führung von Andy Knowles und mit einer emotionalen Werbekampagne will die australische Lammfell-Marke Emu ihre Präsenz in Europa verstärken

Es ist wie die Frage nach dem Huhn und dem Ei: Wer war zuerst da? UGG Australia oder Emu Australia? Welche ist die "Orginal"-Lammfellboots-Marke? Um die Antwort zu finden, muss man etwas weiter ausholen: In den 70er Jahren hat sich eine Gruppe von austr

[4350 Zeichen] € 5,75

Lebensmittel Zeitung 03 vom 22.01.2010 Seite 023

Frischware

Australien exportiert weniger Rindfleisch

Canberra. Australiens Rindfleischausfuhren sind 2009 um 3 Prozent auf insgesamt 927777 t gesunken. Wie die Absatzförderorganisation "Meat and Livestock Australia" (MLA) mitteilte, trugen der hohe Außenwert des australischen Dollars und eine Abnahme der R

[1313 Zeichen] € 5,75

Lebensmittel Zeitung 51 vom 18.12.2009 Seite 018

Frischware

Vion verkauft Tochter an JBS

Dinmore. Vion Food Group verkauft ihre australische Tochtergesellschaft Tatiara Meat Company (TMC) an Swift Australia. Eigner von Swift Australia ist JBS, das größte fleischverarbeitende Unternehmen der Welt mit Betrieben in Brasilien, Argentinien, Itali

[513 Zeichen] € 5,75

 
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