Suchergebnisse



Haben Sie ihre Zugangsdaten vergessen?

0 Artikel in Warenkorb

Es wurden 61 Artikel gefunden.

 
weiter
 
 
Sortierung:  
Treffer pro Seite:

food service 10 vom 05.10.2021 Seite 10

Magazin

Neuer KFC-Chef

Sebastian Kayser ist seit 1. September 2021 neuer General Manager von KFC Deutschland. Er folgt auf Marco Schepers, der das Unternehmen auf eigenen Wunsch verlässt. Kayser soll das strategische Wachstum von KFC vorantreiben und die Markenbekanntheit

[1332 Zeichen] € 5,75

food service 12 vom 03.12.2018 Seite 41,42,43

50 Jahre KFC Deutschland

Qualität zählt

Wohin geht die Reise? Im Interview erzählt KFC-Länderchef Marco Schepers, wie die Expansion der nächsten Jahre in Deutschland, Schweiz, Österreich und Dänemark laufen wird.

[10432 Zeichen] € 5,75

TextilWirtschaft 26 vom 28.06.2018 Seite 140,141

Fashion Accessoires Frühjahr 2019

„Stacking ist der große Trend“

Eins ist keins. Ob Arm-, Hals- oder sogar Ohrschmuck – erst gelayert, wird er zeitgemäß. Was gilt es sonst noch zu wissen bei der Schmuckorder? Diese Spezialisten kennen die jüngsten Tendenzen.

[2913 Zeichen] € 5,75

TextilWirtschaft 51 vom 21.12.2017 Seite 20,21

Business Rückblick

Übernahmen

2017 wechseln viele Unternehmen den Besitzer, oft sind Insolvenzen der Grund für die Verkäufe. Eine Auswahl der Transaktionen von Anja Probe

[9716 Zeichen] € 5,75

FoodService Europe & Middle East 5 vom 11.10.2017 Seite 18,19,20,21,22,23

Hot Trend

Offal on Offer

Heart, kidney, tripe, liver or T-bone steak – they’re all parts of an animal. Why do we make a distinction between worthwhile and less worthwhile bits? Innards are a component of living creatures, just as much as the filet cuts which are so popular. To despise the former is actually profoundly irrational and, in any case, attitudes vary across Europe.

[20948 Zeichen] € 5,75

Lebensmittel Zeitung 45 vom 11.11.2016 Seite 19

Frischware

Kurz notiert

Danish Crown: Der Fleischriese hat erstmals in seiner 129-jährigen Geschichte eine Strategie veröffentlicht: „4WD“. Man will Marktführer in Nordeuropa werden, indem man sich verstärkt auf die „Binnenmärkte“ Dänemark, Schweden, England und Polen konze

[3143 Zeichen] € 5,75

FoodService Europe & Middle East 1 vom 01.02.2016 Seite 18,19,20,21

Concepts to watch

CONCEPTS TO WATCH

Switzerland Forgotten Sausage Classics and Special Beers Since November 2014, in the five-star Widder Hotel in Zurich it’s sausages for all: after all, in the AuGust they serve “excellent specialty sausages and meat dishes, bringing long forgot

[15992 Zeichen] € 5,75

FoodService Europe & Middle East 06 vom 01.12.2014 Seite 008 bis 021

Sushi Concepts

Increasing Popularisation

Some twenty years after Europeans first made the acquaintance of Japanese fast food, sushi has, for many city dwellers, become a well-established component of their diet. Foodservice entrepreneurs value the good margins and suitability for all possible formats, from take-aways and delivery services to fast casual and fine dining. As has always been the case, most of the markets are dominated by individual players. But, at the same time, there are some reliable brands, often brands with a strong sense of design, that are managing to establish themselves in a segment where confidence in the safety and quality of the products counts for even more than in many others. Part 2 of our pan-European survey.

[40064 Zeichen] € 5,75

FoodService Europe & Middle East 6 vom 01.12.2014 Seite 8,9,10,12,13,14,16,18,21

Sushi Concepts

Increasing Popularisation

Some twenty years after Europeans first made the acquaintance of Japanese fast food, sushi has, for many city dwellers, become a well-established component of their diet. Foodservice entrepreneurs value the good margins and suitability for all possible formats, from take-aways and delivery services to fast casual and fine dining. As has always been the case, most of the markets are dominated by individual players. But, at the same time, there are some reliable brands, often brands with a strong sense of design, that are managing to establish themselves in a segment where confidence in the safety and quality of the products counts for even more than in many others. Part 2 of our pan-European survey.

[40065 Zeichen] € 5,75

Der Handel 02 vom 06.02.2013 Seite 062

Praxis News

MANAGEMENT

Nachteile für Familienunternehmen

Deutschland ist kein besonders guter Standort für Familienunternehmen - zu diesem Ergebnis kommt eine Studie des Zentrums für Europäische Wirtschaftspolitik (ZEW) im Auftrag der Stiftung Familienunternehmen. Die Bundesrepublik landet in dem Vergleich von

[1007 Zeichen] € 5,75

 
weiter