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FoodService Europe & Middle East 2-3 vom 29.06.2020 Seite 54

Show Dates

Major Show Dates

SIAL Paris, 18-22 October 2020, France. For their 2020 edition the food fair SIAL Paris presents a brand new concept. Everything at the fair– from new, exclusive events to business building with personalized services – is centered around a central th

[2366 Zeichen] € 5,75

FoodService Europe & Middle East 05 vom 01.10.2014 Seite 044 bis 046

Fullservice

A Recession-Proof Concept

La Pataterie, the first table-service restaurant franchisor in France, opened its 200th restaurant in Villabé in the department of Ile de France on 26 May this year. This new establishment has kept all the chain’s fundamental features: a location on the outskirts of a medium-sized town in the greater Paris region or in the provinces, an authentic décor based on a theme of ‘Grandfather’s farm’ and a moderate average bill, in order to create a loyal customer base amongst the working public during the week and among families at weekends. And, of course, the menu is centred on the potato, offering seven dishes at less than Euro 6.95, both at lunchtime and in the evening. Lydie Anastassion reports.

[11977 Zeichen] € 5,75

FoodService Europe & Middle East 5 vom 01.10.2014 Seite 44,45,46

Fullservice

A Recession-Proof Concept

La Pataterie, the first table-service restaurant franchisor in France, opened its 200th restaurant in Villabé in the department of Ile de France on 26 May this year. This new establishment has kept all the chain’s fundamental features: a location on the outskirts of a medium-sized town in the greater Paris region or in the provinces, an authentic décor based on a theme of ‘Grandfather’s farm’ and a moderate average bill, in order to create a loyal customer base amongst the working public during the week and among families at weekends. And, of course, the menu is centred on the potato, offering seven dishes at less than Euro 6.95, both at lunchtime and in the evening. Lydie Anastassion reports.

[11978 Zeichen] € 5,75

Lebensmittel Zeitung 02 vom 15.01.2010 Seite 017

Industrie

Bonduelle prüft Champignon-Kauf

Paris. Die Bonduelle S.A. in Villeneuve d'Ascq bei Lille verhandelt mit der Butler Capital Partners S.A. in Paris über die Übernahme der France Champignon SCA in Saumur/Loire. Das von der Private Equity-Gesellschaft 2004 übernommene Unternehmen ist 1997

[852 Zeichen] € 5,75

Lebensmittel Zeitung 51 vom 19.12.2008 Seite 006

Handel

Rewe und Coop treiben Transgourmet voran

Handelsgruppen investieren rund 500 Mio. Euro ins Großverbrauchergeschäft - Start in Russland - Umstrukturierungen

Zürich. Rewe und Coop Schweiz wollen beim Ausbau ihres Großverbrauchergeschäftes Tempo machen. Die Kooperationspartner investieren dazu massiv in Osteuropa. Rewe und Coop wollen das Großverbrauchergeschäft voranbringen. Sie stocken die Investitionen für

[3015 Zeichen] € 5,75

HORIZONT 27 vom 03.07.2008 Seite 006

Agenda

Motor Presse investiert kräftig in Frankreich

Verlag erwirbt sechs Special-Interest-Magazine von Mondadori / Größte Einzelakquisition in der Firmengeschichte

Die Motor Presse Stuttgart (MPS) setzt ihre Auslandsexpansion fort. Zum 1. Juli hat der Verlag über seine Tochter Motor Presse France sechs Zeitschriften des Medienunternehmens Mondadori für 8,3 Millionen Euro übernommen. "Das ist die größte Einzelakquis

[2167 Zeichen] € 5,75

Lebensmittel Zeitung 04 vom 25.01.2008 Seite 022

Frischware

Racke sagt Mengengeschäft ade

Eggers & Franke gekauft - Grands Chais übernehmen Kellerei und Marken - LEH-Geschäft verliert an Bedeutung

Mainz. Die Binger Markenweinkellerei A. Racke übernimmt rückwirkend zum 1. Juli 2007 die Mehrheit an der Firmengruppe Eggers & Franke in Bremen. Ein Großteil des Markenportfolios von Racke wird an Les Grands Chais de France verkauft. "Racke verlässt die

[3846 Zeichen] € 5,75

Food Service Europe & Middle East Nr.06 vom 01.12.2006 Seite 008

Christmas Markets

Nostalgic Idylls and Modern Glitter Worlds

Christmas Markets - in some cases their beginnings go back to the 15th century. Germany is regarded as the cradle of the Christmas Market idea. But, all over Europe, Christmas Markets are the public attraction, for both locals and tourists equally. Along with the historical and traditional markets at central locations in Europe's towns and cities, for some years now a further, new market genre has been providing incentives to bring more people to the retail sector during Advent: modern interpretations of the Christmas spectacle at new locations, such as shopping malls, leisure parks, or even mountain tops. The traditional and the modern are combined: snack stands are an indispensable sales earner. After all, just under 60% of visitors surveyed say that something good to eat is their most important motive. Our survey presents 26 striking scenes in 11 countries.

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Why Visitors Come

Visitors' Origins
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HORIZONTmagazin extra 02 vom 20.07.2006 Seite 008

Global Marketer Summit

Škoda wird zum Volkswagen

In Osteuropa zählt der Autohersteller zu den Qualitätsmarken

Während der Volkswagen-Konzern hierzulande mit der Sanierung seiner ertragsschwachen Kernmarke beschäftigt ist, freut man sich im Osten über Marktanteile von bis zu 50 Prozent. Natürlich nicht für VW - der Volkswagen dort heißt Škoda. Und nicht nur in Ts

[7325 Zeichen] € 5,75

Lebensmittel Zeitung 16 vom 21.04.2006 Seite 016

Industrie

OKT gibt sich Europastruktur

Einheitlicher Auftritt aller Töchter - Starker Umsatzanstieg

Frankfurt, 20. April. Der Kunststoffhersteller OKT hat im Jahr 2005 seinen Umsatz deutlich ausweiten können. Um die Wettbewerbsfähigkeit zu stärken hat sich die Unternehmensgruppe eine europäische Struktur gegeben. Die OKT-Gruppe sieht ihre Position als

[1877 Zeichen] € 5,75

 
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