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Lebensmittel Zeitung 30 vom 24.07.2015 Seite 31

Marketing

Coca-Cola wirbt im Ramadan ohne Logo

Frankfurt. Coca-Cola Middle East hat während des jetzt zu Ende gegangenen muslimischen Fastenmonats Ramadan mit seiner neuen Kampagne „Labels are for cans not for people“ auf Vorurteile aufmerksam gemacht. Anlässlisch des moslemischen Fastenmonats fa

[904 Zeichen] € 5,75

FoodService Europe & Middle East 3 vom 30.06.2015 Seite 83,84,85,86,87

Ice Cream Concepts

Cool Desserts in Hot Markets

With high temperatures and sunny weather throughout all year, the Gulf region promises a fertile ground for selling ice cream. Other factors such as a young and economically affluent population combined with the importance of family entertainment add to the situation. The ice-cream market in the region is growing, particularly in terms of value. The key words are premiumisation and brand awareness. Bettina Quabius explores how the major players are positioning themselves to compete, which products and categories are most relevant and which are the favourites among ice cream lovers.

[11135 Zeichen] € 5,75

TextilWirtschaft 26 vom 25.06.2015 Seite 34

Business

Frisches Geld für neue Märkte

Der italienische Premium-Anbieter Eleventy wächst und will nach dem Einstieg eines Investors den Umsatz-Turbo zünden.

Angefangen hat alles mit einer Polo-Kollektion: Understatement, clean, mit zurückgenommenen Farben. Leicht sei das nicht gewesen, waren doch 2007 noch große Logos und Bling-Bling angesagt, erzählt Paolo Zuntini, einer der Gründer von Eleventy. „Ich

[3806 Zeichen] € 5,75

FoodService Europe & Middle East 2 vom 21.04.2015 Seite 44,45,46,47

Hotel Restaurants

Culinary Niches in a Global Setting

The hotel market in the Middle East is largely dominated by international hotel chains, the majority of which are operating in the luxury segment. While the region is in the process of growing its infrastructure to make its destinations more attractive, small and independent hotels are still an exception, in particular across the GCC. However, with more and more sophisticated guests and travellers the demand for a personalized service and a unique experience has begun to increase. We portray three new luxury hotels – two city hotels and a heritage hotel concept – and their F&B offerings. By Bettina Quabius.

[15771 Zeichen] € 5,75

TextilWirtschaft 06 vom 05.02.2015 Seite 007

Diese Woche

Hugo Boss: Eigener Einzelhandel erneut Wachstumstreiber

Hugo Boss ist im vergangenen Jahr kräftig gewachsen. Der Konzernumsatz legte um 6% zu auf 2,57 Mrd. Euro zu. Mit einem zweistelligem Umsatzplus sei der eigene Einzelhandel erneut Wachstumstreiber für den Modekonzern gewesen, gab das börsennotierte Untern

[1103 Zeichen] € 5,75

TextilWirtschaft 6 vom 05.02.2015 Seite 7

Diese Woche

Hugo Boss: Eigener Einzelhandel erneut Wachstumstreiber

Hugo Boss ist im vergangenen Jahr kräftig gewachsen. Der Konzernumsatz legte um 6% zu auf 2,57 Mrd. Euro zu. Mit einem zweistelligem Umsatzplus sei der eigene Einzelhandel erneut Wachstumstreiber für den Modekonzern gewesen, gab das börsennotierte Un

[1103 Zeichen] € 5,75

FoodService Europe & Middle East 06 vom 01.12.2014 Seite 039 bis 041

Events

Festive Spirit

For some segments of the hospitality industry the upcoming holiday season makes up for an important share of the yearly revenue. In many parts of the world, the run-up to Christmas with staff parties, family outings and rising consumer spending in general provides a good opportunity to complete the year successfully. In the Middle East, Christmas is not observed as a public holiday, nevertheless the hotel industry and particularly its five star segment are profiting from the occasion with sumptuous Christmas brunches and exquisite gala dinners on New Year’s Eve. Moreover, some of the region’s Christmas markets are enormously popular with tourists, expats and locals alike. Bettina Quabius reports.

[9134 Zeichen] € 5,75

FoodService Europe & Middle East 6 vom 01.12.2014 Seite 39,40,41

Events

Festive Spirit

For some segments of the hospitality industry the upcoming holiday season makes up for an important share of the yearly revenue. In many parts of the world, the run-up to Christmas with staff parties, family outings and rising consumer spending in general provides a good opportunity to complete the year successfully. In the Middle East, Christmas is not observed as a public holiday, nevertheless the hotel industry and particularly its five star segment are profiting from the occasion with sumptuous Christmas brunches and exquisite gala dinners on New Year’s Eve. Moreover, some of the region’s Christmas markets are enormously popular with tourists, expats and locals alike. Bettina Quabius reports.

[9135 Zeichen] € 5,75

TextilWirtschaft 46 vom 13.11.2014 Seite 022 bis 023

Business

Der Lockruf des Golfes

Der Fashion- und Luxusmarkt boomt in den Arabischen Emiraten, die Region zieht immer mehr internationale Marken an. Die Modewoche in Dubai zeigte die Potenziale, aber auch die Widersprüche des Riesenmarkts am Persischen Golf.

[5262 Zeichen] € 5,75

TextilWirtschaft 46 vom 13.11.2014 Seite 22,23

Business

Der Lockruf des Golfes

Der Fashion- und Luxusmarkt boomt in den Arabischen Emiraten, die Region zieht immer mehr internationale Marken an. Die Modewoche in Dubai zeigte die Potenziale, aber auch die Widersprüche des Riesenmarkts am Persischen Golf.

[5258 Zeichen] € 5,75

 
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