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    FoodService Europe & Middle East 06 vom 01.12.2014 Seite 008 bis 021

    Sushi Concepts

    Increasing Popularisation

    Some twenty years after Europeans first made the acquaintance of Japanese fast food, sushi has, for many city dwellers, become a well-established component of their diet. Foodservice entrepreneurs value the good margins and suitability for all possible formats, from take-aways and delivery services to fast casual and fine dining. As has always been the case, most of the markets are dominated by individual players. But, at the same time, there are some reliable brands, often brands with a strong sense of design, that are managing to establish themselves in a segment where confidence in the safety and quality of the products counts for even more than in many others. Part 2 of our pan-European survey.

    [40064 Zeichen] € 5,75

    FoodService Europe & Middle East 6 vom 01.12.2014 Seite 8,9,10,12,13,14,16,18,21

    Sushi Concepts

    Increasing Popularisation

    Some twenty years after Europeans first made the acquaintance of Japanese fast food, sushi has, for many city dwellers, become a well-established component of their diet. Foodservice entrepreneurs value the good margins and suitability for all possible formats, from take-aways and delivery services to fast casual and fine dining. As has always been the case, most of the markets are dominated by individual players. But, at the same time, there are some reliable brands, often brands with a strong sense of design, that are managing to establish themselves in a segment where confidence in the safety and quality of the products counts for even more than in many others. Part 2 of our pan-European survey.

    [40065 Zeichen] € 5,75

    TextilWirtschaft Nr. 10 vom 05.03.1998 Seite 082

    Industrie

    Danwear: 75 Mill. DM Umsatz, ab 1999 auch Mode für Große Größen

    Eine Verjüngungskur für Choise

    ti Silkeborg/Dänemark - Die Danwear A/S, Silkeborg, plant für das laufende Jahr ein Umsatzplus von rund 15%. Gleichzeitig wird am Auftritt der Kollektion Choise by Danwear gefeilt. Das abgelaufene Geschäftsjahr hat dem dänischen DOB-Unternehmen einen Um

    [4238 Zeichen] € 5,75

    TextilWirtschaft Nr. 33 vom 14.08.1997 Seite 122

    Industrie

    Contracting Leipzig: Die Produktionskarawane ist kräftig in Bewegung

    Die Kontaktbörse funktioniert

    ba Leipzig - Mit der dritten Auflage der Contracting Leipzig, Kontaktbörse für Lohnkonfektion und Auftragsproduktion, scheint das Konzept der Messe endlich zu greifen. Nachdem die Stimmung der ersten beiden Veranstaltungen noch verhalten war, gab es am

    [5610 Zeichen] € 5,75